2012. szeptember 28., péntek

12. Étterem

Sziasztok! Kár, hogy alig olvassátok mostanában a bejegyzéseimet. Ezesetben akkor ritkában fogom hozni a részt mert nem szeretnék feleslegesen dolgozni :/ Azért ehhez jó olvasást kívánok:)



3. hónap. Végre eltelt ez a hosszú idő amit el kellett töltenem úgy, hogy csak 1 hét erejéig láthattam Őt. Tom egész végig ragaszkodott, hogy kielégítsem a vágyait. Borzalmas volt mindegyik, de meg kellett tennem. Nincs más választásom.
Megbeszéltük Tina-val, hogy ma elmegyünk valahová. Kiválasztottunk egy gyönyörű szállodát, ahol el fogunk tölteni egy pár napot. Ma pedig az éttermében fogunk vacsorázni.
Fél órával előbb érkeztem mint a többiek, hogy lefoglaljam az asztalt, ilyenek. Beültem és vártam rájuk, de szerencsére ők is hamarabb érkeztek, így nem kellett sokáig egyedül időznöm. Tina még nem volt sehol, Tom, anyu és Miranda mellettem ültek. Ekkor betoppant Tina és Ő. Próbáltam közömbösséget színlelni, de hogy maradhattam volna teljesen nyugodt, mikor a szívem csak úgy zakatolt, annyira örültem, hogy újra viszont láthatom. Alig bírtam türtőztetni magam, hogy ne rohanjak oda, ne csókoljam meg Őt.
-Szi… sziasztok! –csuklott el a hangom. –Üdv köreinkben Zayn! Már véget is ért a turné?
-Igen, szerencsére. Már épp itt volt a pihenő ideje. –mosolygott. Az ő szemei is ragyogtak a boldogságtól, láttam rajta.
-Igen, egyetértek. Azért 3 hónap munka nem semmi! Ha megbocsátotok.
-Hova mész?
-Hív a természet. –mosolyodtam el. Utalóan Zaynre meredtem.
-Elszívok egy cigit amíg meg nem jönnek a többiek!
-Jól van drága menj csak. –Tina.

Kitipegtem a mosdó felé. Szerencsére pont olyan asztalnál foglaltam helyet, hogy ne lássanak bennünket Zaynnel. Megvártam amíg kimegy az ajtón, majd követtem őt előbújva a mosdó folyosójáról.
Kimentem utána tehát. Az étterem előtt fenyőfák álltak és sűrűn ellepték az udvart.
-Zayn! –suttogtam, mikor valaki megragadta a karomat. Felemelt és megpörgetett a levegőben, miközben egyből a számra tapadt. Aztán letett és kezei a combomra csúsztak. Nyelveink őrült táncot jártak, és egy leheletnyi hely sem volt a testünk közt. Szorosan mellkasának feszültem. Kezét a nyakamra simította.
-Nem tudod elképzelni sem, hogy mennyire szeretlek. –mondta halkan, remegő hangon.
-Őrülten hiányoztál! –markoltam a fenekébe. Igen, ezt muszáj volt. Felnyögött alig hallhatóan. Újra beuraltam ajkait és gyengéd csókolózásba kezdtünk.
-Ti meg mit műveltek itt? –hallottam meg egy ismerős hangot, amitől egy pillanat alatt elfehéredtem.
-Mi… mi csak…
-Hogy van ehhez képetek?
-Mindent megmagyarázunk!
-Képmutató vagy! Elmondok mindent Tinának!
-Meg ne próbáld! –szorítottam meg a nyakát.
-Mit csinálsz? Megőrültél?
-Imádlak Mir. De ha keresztbe teszel nekem megismerheted az árnyoldalamat is! Nem tudod mire vagyok képes azért, hogy megvédjem az érdekeimet! A szerelmemért pedig ölni is képes vagyok!
-Ezt én nem tudom feldolgozni! Hogy beszélhettek szerelemről, mikor Zayn a délután egy másik lányt vitt randira?
-Mi?
-Tinával andalgott. És Tina utána virítva mesélte el, hogy mi volt közöttük az éjjel.
-Te… te lefeküdtél Tina-val?
-Én…
-Zayn! Te… lefeküdtél azzal a…?
-…
-Ja, jó. –rántottam ki a kezem övéi közül.
-Stephanie kérlek!
-Hagyj engem békén! Menjél csak Tina-hoz!
-De megbeszéltük, hogy ez így marad!
-Mikor te idióta, -fordultam vissza és homlokon csaptam. –Mikor? Te agyatlan! Mikor még nem mentem ki Amerikába hozzád! Azt hittem neked is sokat jelentett ez az egy hét amit csak kettesben töltöttünk el!
-Sokat jelentett!
-Hagyjál, nem érdekelsz! –futottam be. Ők pedig követtek.

-Miről maradtunk le? –mosolyogtam keserűen Tina-ra. Legszívesebben megfojtottam volna. Vagy kilöktem volna a csukott ablakon keresztül. Rohadt kis nyomorék.
-Semmiről, csak bort rendeltünk és kihozták az étlapokat! –mosolygott idétlenül. Hülye debil.
-Hová ülhetek?
-Oda a sarokba. Jó lesz? –mutatott Tom mellé. Szuper, ezek szerint Zayn fog mellettem ülni.
-Persze, hogy jó. –vetődtem be a számomra kijelölt helyre. Aztán megjöttek a többiek is és ők is leültek. Persze, Zayn ült mellém.
-Niall és Harry?
-Másik asztalhoz ültek, hogy kényelmesen elférjenek. Hívtak még valakiket.
-Akkor ők nem velünk esznek?
-Nem, majd csak a biliárdozásba kapcsolódnak be ők is.
-Ahogy gondolják.

Kirendeltük az ételeinket, amire bizony elég sokáig kellett várnunk. Mondjuk nem annyira nagyon sokat, de azalatt az idő alatt el is untam magam kicsit. Tina nyihogott idiótán amitől frászt kaptam már egy idő után. Hogy lehet ezt az embert elviselni.
Aztán végre meghozták az ennivalót és befogta azt a hatalmas Joker pofáját. Gyűlölöm őt. Gyűlöltem, amiért a szerelmemmel volt. Soha senkivel sem osztozom Zaynen. Soha! Nem egy ilyen kis nyomorék lesz az, akivel megteszem!
A vacsora alatt jópárszor szabályosan rámásztam Tomra, amitől ő teljesen kiakadt. Láttam, hogy vérben forogtak a szemei és összeszorította a száját.Gyűlölt, amiért ezt tettem vele. Pedig inkább bújtam volna oda hozzá mint ahhoz a gusztustalan fráterhez. Annyira vágytam a közelségére. Aztán nyomtam Tom szájára egy csókot, amit ő elmélyített. Zayn krákogott egyet és kiment cigire hivatkozva. Mosolyogtam. Féltékeny lett, aminek nagyon örültem.
Miután mindannyian megették a kajájukat lemondtak a biliárdozásról. Helyette hozzánk csapódtak Harryék is. Nagyon jól elhülyéskedtünk és rengeteget ittak. Én nem annyira és Zayn sem. Egymást szuggeráltuk. Vérben forgó szemekkel nézett. Tetszett. Még szexibbnek láttam így, mint általában.

Hajnali 4ig szórakoztunk az étteremben, mikor kedvesen megkértek minket, hogy takarodjunk el onnan. Persze nem így. Már senki sem volt rajtunk kívül az étteremben, úgyhogy nekünk sem volt maradásunk többé. Mindenki felment a szobájába, mert részegek voltak mint a csap. Meglepődtem, hogy Tina is berúgott. Mondjuk ő kevés mennyiségtől is be tud, mert sosem iszik. Harry leitatta. Egymásba kapaszkodva mentek fel a szobájukba. Én bementem a biliárd terembe. Itt sem volt senki, még a villany is le volt kapcsolva. Csak az asztal feletti lámpa égett. Felültem az asztalra és ujjaimmal tologattam a tömör gömböket. Unatkoztam. Egyszer csak hallottam, hogy nyitódik az ajtó. Felkaptam a fejem és odanéztem.
-Áh… -hördültem fel. Nem szólt semmit, csak csendben odajött mögém. Megfordultam de nem másztam le az asztalról.
-Baj van? –néztem kérdően tűzben forgó szemeibe.
-Ez mire volt jó? –ragadta meg a karom és a lábaim közé fúrta magát.
-Engedj. Ez fáj!
-Miért csinálod ezt velem?
-Mit miért csinálok? Tom a barátom.
-… ja vagy úgy. Értem. –engedte el a kezeimet, és megfordult. Én viszont karja után kaptam és visszarántottam magamhoz. Teste hozzám simult.
-Annyira utálom, hogy egyáltalán közöd van ahhoz az emberhez! Felejts el Malik. –suttogtam a fülébe, majd lemásztam az asztalról és elsétáltam mellette pár lépésnyire.
-Szó sem lehet róla. –nyúlt kezem után és most ő húzott vissza. Egy határozott mozdulattal szabályosan feldobott az asztalra, majd ő is felugrott és rám nehezedett.
-Te idióta! –néztem rá mérges pillantásokkal.
-Idióta vagyok. Idióta, mert őrülten szeretlek! Halálosan! Sohasem szerettem még így nőt, ahogy téged. És ezt te nem tudod megérteni? –elmosolyodtam és a hátára vezettem a kezeimet. Megcsókoltam.
-Ez itt.. –emelte fel a dákót, ami mellettünk hevert az asztalon. –olyan helyekre fog ma felkerülni, ahová normális ember még nem dugta be!
-Kíváncsi vagyok azok a helyekre Zayn!


Tina szemszöge:

Eléggé részegek voltunk Harryvel, mikor feltámolyogtunk a szobánkhoz.
-Jóéjt Harry!
-Neked is cica! –markolt a fenekembe.
-Ezt.. nem kéne.
-Mit? –lépett közelebb és megcsókolt. Ugrottam egy aprót és lábaimmal összekulcsoltam a dereka körül. Bevitt a szobájába.

6 megjegyzés:

  1. Aztakúrva:O ez nem semmi..hmm..Tinácska is megcsalja a "nagy"szerelmét..pfff.XD

    VálaszTörlés
  2. en csak annyit nem ertek,hogy Zayn eloszor azt mondta Stephanie-ra hogy konnyen kaphato nem kene neki stb utana meg hirtelen mar szexeltek a moziba

    VálaszTörlés
  3. azt en se ertettem amig el nem olvastam meg 1x :) eltelt kozte egy honap :) am jó resz lett siess a kovivel!! :D

    VálaszTörlés
  4. Na ennyit a ,,szent" Tináról...Zayn viszont Stephaniehoz illik és ne is engedje el.Jól kavarod a szálakat és még mindig iszonyatosan jó!!!:D

    VálaszTörlés
  5. Imádom ezt a történetet :) Zayn-hez Stephanie illik sztem siess a kövivel

    VálaszTörlés
  6. köszönöm mindenkinek :) nemsoká hozom az újat:)

    és igen, a 2 esemény közt eltelt 1 hónap:)

    VálaszTörlés