2012. szeptember 27., csütörtök

Díjam :)


Köszönöm Heni Bedőknek :)
Egyébként Rebi barátnőm Abia* blogján vezetem a blogomat, úgyhogy ő teszi fel a részeimet. Ez így egyszerűbbnek tűnt, szóval elmondom, hogy a nevem Tamara :)




  • - Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • - A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • - 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • - 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • - Nincs visszaadás , visszajelölés

1. Utálom a lónyálakat, mindig csak vizet vay teát iszom.
2. Egyáltalán nem tudok angolul... nagyon rossz a nyelvérzékem
3 Imádok kézizni, 6 éve válogatott tagja vagyok az egyik klubbnak
4. Ezáltal kézirajongó vagyok, kedvencem (mint sok más emberkének nem meglepő módon) Császár Gábor :) (MKB Veszprém drukker vagyok)
5. Trampli vagyok abból az értelemből, hogy utálom a páva ribancokat akiknek 1 tonna festék van a fején és az a legnagyobb prolémája, hogy kék legyen a feje vagy piros. Mindet meg tudnám ütni és lemosni a sminket róla majd beállítani a tükör elé.
6. Fiús lány vagyok, kikoromban is a fiúkkal fociztam, lány barátom egyáltalán nem volt általános 5.-ig
7. Rettentő lusta vagyok viszont nagyon kreatív. Imádok rajzolni és művészeti dolgokat csinálni. Pl. ékszereket készíteni, ilyenek.
8. Boxoltam 3 évig egyáltalán nem vagyok törékeny lány, de ennek ellenére izmos és nagydarab sem. Kifejezetten táposnak tartanak amit utálok.
9. Én vagyok a tanárok szeme fénye. Ezt is utálom
10. Imádok világot látni, érettségi után angol tanfolyamot fogok végezni, hogy kimehessek Amerikába. Az angolokat az 1D ellenére nem szeretem. Sznobok..
11. Imáok divatosan öltözni mégse viszem túlzásba.


Kérdéseim :
1.Miért kezdtél el írni ?
-Nem tudom megmondani. Talán önmagam szórakoztatására, ezért örülök úgy, hogy sokaknak tetszik:)
2. Ki vagy mi inspirál ?
-Anyukám. A legerősebb ember akivel valaha találkoztam.

3.Mi a legnagyobb álmod ?
-Kiköltözni Amerikába.

4.Kedven zenéd , könyved ?
Határtalan rajongója vagyok Chris Brown-nak. Alapítottunk a barátnőmmel egy rajongói klubbot is még mikor a Myvip volt a menő:)

5.Mi a hobbid ?
-Kézilabda. Nem tudnám elképzelni az életemet kézi nélkül. Felszabadít, kitartóvá és erőssé tesz.

6.Milyen a kapcsolatod a barátaiddal, mit gondolnak rólad ?
-Tudtommal jó:) Nem tudom mit gondolnak rólam :) Remélem jókat.

7.Hol szeretnél élni, melyik a kedvenc városod ?
-Kedvenc városom Los Angeles♥ Ott szívesen élnék!

8.Te is olvasol blogokat ?
-Nagyon sokat, de nem csak 1D-eseket :)

9.Megosztasz velünk egy titkot vagy egy cikis sztorit ?
-Egyszer iskolaünnepségen körben állt az egész suli én meg felvettem a magassarkúmat, hogy lenyűgözzek egy fiút. Menni sajnos nem tudtam benne és a mikrofon zsinórjában pofára estem mindenki szeme láttára. Az egész suli rajtam röhögött.

10.Kedvenc zene stílus ?
-Talán Rnb

11.Hogyan lehet felaprítani vattacukorral egy dízelmozdonyt úgy, hogy egy moszkvai nyugdíjasok ne érezzenek késztetést arra, hogy megegyék a zsírkrétát ?
-Fogalmam sincs, bocsi :D



Kérdések:
1. Változtatnál valamit az életeden?
2. Volt valami élményed a srácokkal? (1D)
3. Ki a kedvenced? (1D)
4. Mit gondolsz Perrie-ről, Danielle-ről és Eleanor-ról?
5. Mikor fedezted fel a srácokat?
6. Mennek az idegen nyelvek?
7. Mit gondolsz magadról? Meg vagy eégedve azzal amit írsz?
8. Inspirálnak a barátaid?
9. Érettségi után mik a terveid?
10. Bershka/Zara/ Pull & Bear maniás vagy?
11. Szereted a "cicafiúkat?"


Akiknek küldeném:
Mivel láttam, hogy a barátnőm blogja is kapott egy díjat én is ugyanazoknak az embereknek küldeném:)

2 megjegyzés:

  1. Gratula!!:DMivel én még csak 14 vagyok ezért szörnyűnek értzem, hogy a szüleim nem engednek elutazni(1D koncertre),de persz megértem őket.Abba belegondolni, hogy így még majdnem 4 évet kell várnom arra,hogy elmehessek akárhova is...

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen:) hát sajnálom, de őket is meg lehet érteni persze :)

    VálaszTörlés