2012. szeptember 21., péntek

5. Tom

Sziasztok! Itt az új rész, egy kicsit elszaladt velem a ló, tudom, de perverz napom volt ma, ne haragudjatok ha túlzásokba estem, ígérem nem lesz ez mindig így :) Igyekszem a sztorit úgy alakítani hogy ne ilyen szokásos bevezető eleje legyen hanem durr bele bumm, és idővel fog bejönni a képbe a lány múltja, ilyenek. Remélem azért tetszik az írományom:) Kellemes olvasást ehhez a kicsit túlfűtött részhez! :D
+18





Az ölében ültem. A földön ült, én rajta. Hátát a falnak támasztotta, lábát kicsit felhúzta, így combjai ölelték a derekamat. Finoman csókolta a nyakam és simogatta a hátamat. Benyúltam a pólója alá és végigsimítottam a hasán. Belesóhajtott a csókunkba. Éreztem, hogy férfiassága egyre jobban ágaskodik a helyzettől.
-Nem bírom tovább Stephanie! –emelt meg kicsit és felgyűrte a ruhám alját. A bugyim körül simogatott, majd keze becsúszott alá. Ujjaival kezdett munkálkodni rajtam, mire mélyről jövően felnyögtem. Kicsit talán túl hangosra sikeredett, mert az előttünk lévő sorban ülők közül valamelyik felsuttogott: Ez mi volt?
Zayn egyre vadabbul mozgatta a kezét, közben a nyakamat harapdálta finoman. Istenem, olyan szenvedélyes. Tina meg egy barom. Nagyokat sóhajtoztam, melyek lassan kezdtek nyögésekbe átcsapni.
-Halkan… meghallanak. –mosolygott, miközben a fülembe suttogott. Meleg lehelete csiklandozta a bőrömet, melytől átjárt a forróság. Beleborzongtam. Éreztem, hogy el fog önteni az euforikus hullám.
-Za…Zayn! –sikítottam erőtlenül, de közben a szám elé nyomta a kezét. Egész közel hajolt hozzám és fülig ért a szája. Láthatóan tetszett neki, hogy mit művelt velem.
Mellkasára borultam, arcomat a nyakába fúrtam. Nagyon finom illata volt. Szuszogtam pár percig, majd lemásztam róla. Kigomboltam a nadrágját és kicsit lehúztam róla az alsójával együtt.
-Szia kis barátom. –mosolyodtam el, majd Zayn felnevetett. Épp hajoltam le…
-Ne ne ne! Már így is kivagyok! Gyere csak! –fogta meg a derekamat és magára húzott, de nem ültem az ölébe.
-A-a! Előbb visszakapod! –nyomtam a mutatóujjamat a szájára. Finoman elkezdtem puszilgatni a nyakát, majd végighúztam a nyelvem rajta párszor. Kirázta a hideg.
-A nyakamnál csak a hasamat szeretem jobban… -motyogta.
-Shhhhh szépségem!
-Értettem! –nevetett fel. Finoman bekaptam nyakának finom bőrét és erőteljesen megszívtam. Ajkait kéjes nyögés hagyta el.
-Halkabban. –suttogtam a fülébe, majd megint nyakára talált a szám és szívogattam a vékony bőrt.
-Ne kínozz tovább! –nyögte erőtlenül.
-Szeretnél tőlem még valamit? –mosolyogtam pajzánul.
-Könyörgöm…
-Hogy?
-Csináld… kérlek!
-Micsodát szeretnél? –kekeckedtem vele.
-Hogy dugj meg… most azonnal! –sutyorgott ajkaimba és közben megemelt, én pedig finom mozdulattal az ölébe ülve befogadtam magamba. Egy mélyről jövő sóhaj hagyta el a számat, az övén pedig semmi se jött ki. Csak csukott szemmel eltátotta. Olyan édes volt. Lassúnak épp nem nevezhető módon kezdtem el mozogni az ölében. Hamar megszokta gyors tempómat és kiengedett hajamba markolt. Kezemet a hátára vezettem és közel húztam magamhoz. Hihetetlen érzés volt minden egyes mozdulat. Nem rég óta vagyok együtt Tommal, és voltunk már együtt elég sokszor, de egyik „meccsünk” se ért még a közelébe se ennek az alkalomnak. Kapkodtam a levegőt, és teljesen átéltem a dolog minden egyes másodpercét.
Erősen a derekamba markolt és segített a mozgásban. Közben vállamat csókolta, és sóhajtozott. Megígértettem magammal, hogy egyszer könyörögni fog értem, de nem gondoltam volna, hogy ez tényleg megtörténhet. Eleinte dacból üldöztem őt, de most valahogy teljesen más érzés volt, úgy, hogy együtt voltunk. Annyira tökéletes volt, és egy ilyen alkalomra vágytam már hónapok óta. Eddig egyik szex sem volt az igazi. Zayn egy igazi kis vadmacska volt. Már ha lehet ilyet mondani egy fiúra…
Szinte egyszerre éltük át a gyönyört. Hangos nyögés hagyta el a számat és egyik kezemmel a feje mellett a falnak támaszkodtam, másikkal fekete hajába markoltam erősen és csókért kerestem a száját. Egymás szájába nyögtünk amíg áthaladt rajtunk az érzelemhullám.
-Zayn… Zayn… -sóhajtoztam miközben homlokomat az övéhez érintettem.
-Soha többé nem engedlek el. Soha!
-És Tina?
-Mi van vele?
-Megbántad?
-Nem… egy másodpercet sem bántam meg ebből az egészből!
-Ezt csak most mondod! Fél óra múlva már lelkiismeretfurdalásod lesz!
-Lehet, de van egy olyan kedvenc idézetem, hogy élj a pillanatnak.
-Van ilyen idézet?
-Nem tudom lehet, hogy most találtam ki. De bölcs gondolat nem?
-Mindenképp! –mosolyodtam el és lecsúsztam a két lába közt a földre. Ekkor váltunk szét végleg.
Felkaptam magamra a bugyimat, ami hanyagul feküdt mellettem a földön, majd Zayn is visszabújt a nadrágjába, épp jókor, mert vége lett a filmnek. Felkeltettük Louist és Harryt, majd elhagytuk a termet. Épp hazafelé sétáltunk, mikor Harry felsikoltott.
-Zayn mi a fenét műveltél te Tina-val?
-Mert? –kapta fel a fejét értetlenül.
-Hát… -emelte fel Zayn fejét a kezével, hogy szabadon láthassa a nyakát. -…tiszta piros foltos a nyakad. Vámpírosat játszottatok? –nevetett fel a göndörhajú.
-Micsoda? –kapott a nyakához.
-…tényleg van egy kis folt.
-Egy kis folt? Kettő akkora mint a fejem! –nevetett fel Harry.

Beértünk a házamba. Zayn hazakísért, de megbeszéltük, hogy itt marad pár napig, Tina-nak pedig azt mondjuk, hogy el kellett utaznia. Nem állíthat be hozzá ezekkel a nyakán.
-Köszi, hogy befogadtál cica… -mosolygott, majd szenvedélyesen megcsókolt.  Felkapott, én pedig felnevettem.
-Mire készülsz emberrabló?
-Nem tudom még mik a terveim, majd alakul magától. –nevetett, majd újra megcsókolt. Feltüzelt, ahogy nyelvével lassan felfedezte a számat.
-Khhhm…
-A… -kapálóztam, Zayn pedig letett. –Anya…
-Jóestét…
-Szóval…
-Jóestét. –mosolygott Zayn. –A nevem Z…
-Anyu, ő itt Tom, a barátom. Tom, ő anyu. –Zayn kikerekedett szemekkel rám meredt miközben fülig ért a szája. Alig bírtam ki, hogy ne nevessek fel ezen az arckifejezésen.
-Örülök, hogy megismerhetem! –mosolygott anyára.
-Én is örülök, Tom. –nyújtott kezet Zaynnek, amit ő el is fogadott. –Én csak hazaugrottam egy füzetért. Éjszakás vagyok…
-Jól van anyu. Jó munkát!
-Ti meg… csak okosan!
-Igen is! –anyu felvette a füzetet az asztalról, és már ki is ment.
-Szóval Tom? –nevette el magát Zayn.
-Hát az igazság az, hogy van barátom… és Tomnak hívják...

2 megjegyzés:

  1. Ezz durva.:D De van amikor rám is rám jön a perverzségi roham, úgyhogy megértelek.:DKövit!!!
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszett, köszi!:) Fél órán belül jön az új!:)

    VálaszTörlés