2012. október 2., kedd

17. Az utolsó csepp

Sziasztok! Itt az utolsó hard rész, a következők nyugisabbak lesznek és cukik:) Jó olvasást!:)

+18



Épp hogy hazaértünk Zayn ölbe kapott és megpörgetett a levegőben. Megcsókolt és letett.
-Őrülten szerelmes vagyok Stephanie…
-Nocsak, mégis kibe? –mosolyogtam.
-Hát… az anyukád… tudod annyira szexi..
-Khm…
-Csókolom Estelle néni. –remegett meg Zayn hangja és fülig ért a szája. Baromi zavarba jött. Anyu jóízűen felkacagott.
-Hallod milyen szemtelen? –néztem rá nevetve. –Én kis cicám. –fogtam két tenyerem közé arcát és megcsókoltam.
 -Van estére valami programotok?
-Van! -Nincs! –mondtuk egyszerre Zaynnel.
-Van? –néztem rá érdeklődően.
-Igen, elviszlek ma valahová szépségem! –mosolygott kedvesen.
-Hová? –csillantak fel a szemeim.
-Meglepetés.
-Ne már! Most estig ehetem a kefét?
-Mást is ehetsz!
-Na jó ezt nem akarom hallani! –legyintett anyu majd bement a szobába, én csak felnevettem. Ekkor csengettek. Odaléptem az ajtóhoz.
-Sziasztoooook! –lépett be Harry és Liam egy tömérdek piával a kezében.
-Sziasztok, hát ti?
-Elhoztuk az esti frissítőket.
-Bacardi? Ettől biztos felfrissülünk! –nevetett fel Zayn. –Csak egy gond van, mára már van programunk!
-Lemondjátok! Ez most mindennél fontosabb!
-Berúgni máskor is be tudunk, Harry.
-Azt is el tudjátok intézni máskor is!
-De…
-Semmi de!
-Kibírjuk bébi, majd legközelebb. Ha ennyire akarják.
-Legyen. –húzta el a száját.
-Akkor elmondod hová vittél volna?
-Nem, mert majd legközelebb elsütöm ezt! –mosolygott édesen.
-Aj nem ér. Na jó. –mosolyodtam el. –Fiúk, én most lemegyek a boltba. Kibírjátok addig, hogy nem bolondítjátok meg anyut?
-Persze!
-Segítsek valamit?
-Nem kell drága, maradj csak. –pusziltam szájon, majd elindultam a kisbolt felé.

Sétáltam az utcán gyanútlanul, mikor valaki megragadta erősen a karomat.
-Ahh… te? –ijedtem meg.
-Ne aggódj, nem akarlak bántani. Csak annyit mondok, vigyázzatok magatokra. Ennek még lesz folytatása!
-Ne fenyegetőzz te marha! –rántottam ki a kezem szorításából.
-Csak figyelmeztettelek. Azért irigylem azt a balekot. Igaz, hogy ribanc vagy de csodás vagy az ágyban.
-Te viszont borzalmas. Takarodj! –löktem meg, majd eldörömböltem magam  mellette. Micsoda egy idióta! Még ő fenyeget. Örüljön, hogy nem jelentettem fel amiért összevert!

Bevásároltam gyorsan, majd felmentem mosolyogva. Zayn édes pofijával találtam szembe magam.
-Sziasztok, már meg is jöttem!



A délután folyamán konkrétan semmit se csináltunk. Punnyadtunk a lakásban egész végig. Aztán hamar elkészültünk –leszámítva azt, hogy Zayn majd másfél óráig állítgata a haját mire eljutott a  „tökéletes lett kicsim, mehetünk!” állapotba, és el is indulhattunk a party helyszínére. Már elég izgatottan vártam a dolgot. Bementünk a diszkóba, azon belül is a VIP részleghez.
-Elmegyek innivalókért! Mit kérsz bébi?
-Egy Bellini kezdésnek megteszi!
-Kezdésnek valami rövid kell! Mi legyen az?
-Bacardi.
-?
-Almás!
-Kólával?
-Tisztán. –mosolyodtam el, mire Zayn elismerően bólintott és el is indult az innivalókért. Kis idő múlva visszajött egy tálcával, amin többféle ital is sorakozott. Az említett almás Bacardi-m, tequila, és a Bellini is, amit kértem. Szétosztotta a fiúk közt azokat, amiket nekik hozott, majd rövid pohárköszöntő után koccintottunk a magasba emelt poharainkkal, végül mindenki legurította a röviditalokat. Fancsali fejek tömkelegével találtam szembe magam, ahogy leért az erős alkohol tartalmú ital a gyomrukba. Olyan aranyosak voltak, egyik se igazán bírja a szeszt. Nekem meg se rezzent az arcom, pár évvel ezelőtt buliról bulira jártunk a barátnőimmel, akkor nagy partyalkoholista voltam.
-Gyere táncolni! –ragadta meg a karom Harry és mielőtt bármit is reagálhattam volna berángatott a tömegbe. Körülbelül fél óráig táncoltunk, aztán visszamentem a VIP-be, de Zaynt sehol sem találtam. A fiúk azt mondták, hogy kiment cigizni.
Kimentem az épület elé, de mivel itt sokan voltak, őt pedig sokszori végignézés után se fedeztem fel, elindultam az épület mögé az erdőhöz. Aztán megragadták a karom. Nem láttam őt, mert sötét volt. Bódító illata keveredett a frissen elégett dohányéval, ami még a kezében volt félig elszívott állapotban.
-Szívem, téged kerestelek! –pusziltam meg párszor a nyakát. Már nagyon részeg volt. Én is megittam pár pohárral, amit Harry hozott, miközben táncoltunk, de Zayn konkrétan alig állt a lábán.
-Menjünk ki innen nagyon sötét van. –mosolyogtam.
-Srácok! –kiabált Liam odakintről. Legalábbis a hangja olyan volt, mint az övé, ugyanis látni nem láttam. Elindultam, és hamar oda is támolyogtam Liamhez. Tényleg ő volt.
-Szia Steph! Zaynt nem láttad?
-Mi? –fordultam hátra. –Az előbb még itt volt! Zayn! –léptem pár lépést hátra, semmi.
-Zayn hol vagy édesem? –indultam vissza be az erdőbe.
-Steph nem jó ötlet egyedül bemenni oda!
-Nem hagyhatom magára, talaj részeg! Zayn, hol vagy?


Zayn szemszöge:

Egy éles fájdalomra tértem magamhoz, ami a fejemet gyötörte. Meg akartam fogni a sajgó pontot, de nem bírtam, mert a kezem erősen ki volt kötözve egy fa törzséhez.
-Szerelmem. Te aljas szemétláda. –hallottam meg egy ismerős hangot, majd éreztem, hogy finoman a fülembe harap. Végighúzta a nyelvét a fülemtől egészen a számig, majd azt csókolta. Erőteljesen fogai közé vette alsó ajkam, majd gyengéden harapdálta és nyelve pillanatokon belül szám felfedezésére indult. Visszacsókoltam, de mikor kicsit magamhoz tértem elfordítottam a fejem.
-Tina. –sziszegtem.
-Én mondtam a kis szajhádnak Malik, hogy vigyázzon, mert a játék még csak most kezdődik!
-Engedjetek el!
-Szó sincs róla!
-Kiabálok!
-Annyit kiabálsz amennyit csak akarsz nem fogják hallani a zene miatt! De ha szeretnéd még a szádat is bekötözöm. –és erre már éreztem is, ahogy egy kendő takarja az említett testrészemet.
Tina odalépett elém és nadrágomtól kezdett el megszabadítani. Mikor ezzel végzett lehajolt és erőteljesen megmarkolta a kedvenc testrészemet. Belenyögtem mert fájt. Másik kezével lehúzta a számról a kendőt.
-Nem májkrémet markolsz! –pirítottam rá tűzben forgó szemekkel, ő pedig elkezdte húzogatni rajta a kezét.
-Fejezd be. –mondtam elfúló hangon, pedig sejtjeim teljesen mást diktáltak, mint az agyam. Sajnos a biológiával azonban nem szállhattam versenybe. Kéjesen felnyögtem.
-Na mi van, Stephanie ilyesmit nem csinál?
-De, csak sokkal jobban. –fogtam vissza magam mire ő megint bedurvult.
-Finomabban! –sikítottam hangtalanul.
-Arra jobb módszereim vannak, Malik. –hajolt le és szája váltotta fel a keze munkáját. Összeszorítottam a szemeimet és ellenkeztem, ahogy csak bírtam. De elhatalmasodott rajtam az érzés…



Stephanie szemszöge:

-Zayn édesem hol vagy? Zayn! Zayn! –pillantottam meg őt egy fa tövében kuporogva, kikötözött kezekkel. Odarohantam hozzá és felemeltem a fejét. A homlokán egy nagy vérző seb volt.
-Mi történt édesem? –kérdeztem, miközben Liam kiszabadította a kezeit.
-Tina volt. –mondta tágra nyílt szemekkel.
-Mi? Mit művelt veled?
-Texas játékot játszott rajtam. Úgy éreztem magam mint egy gumi fiú.
-Ezt most nem mondod komolyan, hogy az a kis senkiházi meg…
-Aaaaa… -lökte el Liam a fától Zaynt, ami tele volt hangyákkal. Zaynen egy fehér felső volt, ami a hátán tele volt piros pöttyökkel.
-Össze vissza csípték a hangyák.
-Édesem. –sírtam el magam és a fejét az ölembe fektetve magamhoz öleltem. Millió puszival halmoztam el, majd felültettem. Mereven nézett egy pontra, szemei könnyesek voltak.
-Zayn…
-Én nem akartam. –nézett végre rám.
-Mit nem akartál?
-Miért van az, hogy egy nőt ha megerőszakolnak nem élvez el?
-Egy nő teljesen más édesem.
-Miért lenne más? Én nem akartam mégis kierőszakolta belőlem!
-Gyere bébi állj fel, most hazamegyünk!

Hazamentünk. Levetkőztettem Zayn, mert csak állt mint egy darab fa. Szegényt nagyon megrázta ez az egész. Beültettem egy kád forró vízbe és mellé bújtam én is. Hosszú percekig csak így pihentünk a kellemes meleg vízben, mikor felélénkült és megtörte a csendet végre.
-Sajnálom bébi.
-Nem kell sajnálnod semmit! Te nem vagy felelős ebben! Mindketten betegek. Tom is és Tina is. Gyere ide! -húztam magamhoz és erősen magamhoz öleltem.
Háta tiszta seb volt a hangyacsípésektől. Ahogy kimásztunk a kádból bekentem neki sebkezelő kenőccsel és lefektettem aludni. Olyan volt, akár egy védtelen kisgyerek. Ha csak arra gondolok mit művelt vele Tina felmegy bennem a pumpa. De ha harc, hát legyen harc! Ha ti így, majd én is így! Megkapjátok ti még ezért amit megérdemeltek!


Tina szemszöge:

Pezsgőt nyitottunk a tervünk második sikeres állomásának megünneplésére Tommal.
-Te figyelj, hogy van ez a férfiaknál, hogy úgy is isteni volt, hogy ő abszolút nem akarta?
-Ez biológia, bébi! -nyúlt a felsőm pántjához, és melltartó pántostól lecsúsztatta a vállamon. Elkezdte csókolgatni a vállamat.
Hamar megszabadított a ruháimtól. Forgott a gyomrom. Egyáltalán nem volt hozzá kedvem, hogy kielégítsem a vágyait. Aztán az ölébe ültetett. Borzalmasan rossz volt...


Stephanie szemszöge:

Hason feküdt az ágyban és édesen aludt. Annyira cuki volt, hogy elragadtak az anyai ösztönök. Finoman végigsimítottam a karján. Felemeltem a kezét és csuklóján apró csókokat hagytam a kötél szorítása miatt belilult terület mentén. Aztán átvándorolt a szám a hátára. Kikerülve a valószínűleg fájó sebeit végigcsókolgattam a hátát. Hogy a fenébe képes valaki egy ilyen édes pasit bántani?  Hogy merték bántani őt? Mindenre megesküszöm ami szent, még ha belehalok is, megbosszulok minden fájdalmas percet, amit nekünk okoztak!

3 megjegyzés:

  1. Egy kicsit kivonhatnád Tinát és Tomot a forgalomból :( Legyen már egy kis romantikus..forró Zayn Stephanie jelenetek:D Lécci:) Tiáék most "pihenjenek" XD

    VálaszTörlés
  2. Mostmár nagyon elegem van belőlük,de most Tina is megtapasztalja,hogy milyen érzés Tommal lefeküdni...Osztom Niki ötletét:legyenek egy kicsit nyugisabb,forróbb jelenetek Zaynnel ès Stephanieval.:3:D
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. írtm h ez volt az utcsi:) egy kis ideig:) köszi a komit:)

    VálaszTörlés