2012. október 10., szerda

27. Parancsnok

Sziasztok! Na meghoztam az újat, remélem tetszeni fog:) Ha nem, akkor csak annak a pár embernek szól, aminek igen! :) Jó olvasást! :)




Mindössze egy vastag pokróccal voltam körbecsavarva, úgy mentem ki egyébként meztelenül a teraszra. Volt vagy 3 fok idekint. Még elég korán volt és november van. Leültem és néztem az elém táruló táj képét. Gyönyörű ködbe burkolózó rózsaszínes fényekkel kelt fel a nap ma London utcáin. Egy mélyet szippantottam a párás és hideg késő őszi levegőből, majd a kezemet kellemesen melengető forrócsokimba kortyoltam. Jólesően nyeltem le egymás után a kortyokat. Elbambultam és a tájra meredtem. Aztán hallottam, hogy Zayn is felébredt, de képtelen voltam kiszakadni a bambulásomból. Hatalmas pokróckupac alatt kijött ő is az erkélyre és adott egy puszit az arcomra. Ahogy a kis borostája megszúrt mosolyra húzódott a szám és végre feleszméltem.
-Nem fázol? –mosolygott és szorosan mellém ült, majd fejét a vállamra hajtotta.
-Nem, kellemes meleg van idebent. –mosolyogtam, majd egy puszit nyomtam a homlokára. Hosszú perceken keresztül így összebújva szótlanul ücsörögtünk. Jól esett. Aztán jobbnak láttam, ha nem fázítom fel magam és inkább bemegyek, mert idekint nagyon hideg volt.
Bementem tehát és gyorsan felöltöztem. Leszaladtam a konyhába, mert eléggé megéheztem.
-Oh.. –találtam szembe magam egy pucér testtel, amit mindössze egy alsónadrág takart.
-Siah Stephaniehh!. –gügyögte Harry teli szájjal, miközben felém fordult. Elkerekedtek a szemeim miközben felsőtestére pillantottam.
-Jó.. jór… jóregg…
-Hmm.. –mosolyodott el. Képtelen voltam levenni a szemeimet a felsőtestéről. Aztán még lejjebb vándorolt tekintetem, egészen a…
-Kellene? –tette le a tányért a pultra.
-Mi… mi mi? –makogtam és felnéztem szemeibe.
-Megkaphatod. –húzott magához egy hirtelen mozdulattal. Egy pillanatra elgyengültem, majd ellöktem magamtól.
-Nem, Harry. –szedtem össze minden lélekjelenlétemet. –Annak a korszaknak véget kellett vetnünk!
-De miért? Mondd már el őszintén! –vágott szomorú fejet. –Nem volt jó, vagy ..?
-Nem, nem erről van szó, butus! –simogattam meg az arcát mosolyogva. –Csak történt valami, ami miatt ehhez kellett fordulnom…
-De mi?
-Én…
-Te? –fürkészte kíváncsian tekintetem.
-Anyuka leszek. –mosolyodtam el.
-Gondoltam, hogy egyszer leszel, szóval?
-Nem is olyan soká…
-Mi? –kerekedtek ki a szemei.
-Terhes vagyok, ennyi.
-Ezt nem mondod komolyan?
-Most már megértesz?
-Nem igazán!
-Mi az, hogy nem igazán?
-Hát engem az nem zavar ha kovász van az uborkában. –nevetett fel. –Nem ér hozzá a farkam a gyerekhez. De ha lány lesz az csak jó, megtanul szo…
-Ki ne merészeld mondani vagy esküszöm kasztrálni foglak! –nevettem fel.
-Most mért, még úgy is dugnak, hogy a csajnak már nagy a hasa! Csak még egyet utoljára! –puszilta meg a nyakam.
-Harry elég már!
-Mi folyik itt? –vigyorgott Zayn.
-Semmi csak mindenáron akar még egy triumvirátust. –nevettem fel.
-Ami már nem triumvirátus, mert már négyen lennénk benne.
-Ki lenne a negyedik? –lepődött meg Zayn.
-A gyereketek. De mivel még nem lehet tudni fiú e vagy lány ezért ő lesz Simi!
-Simi? –nevetett fel Zayn.
-Aha, hát tudod, shemale…
-Te egy állat vagy! –verte vállba.
-Jó tudom, de iszonytató szexi a barátnőd én pedig már nagyon kanos vagyok…
-Harry! Te most komolyan meg akarod dugni a terhes barátnőmet?
-Még sose csináltam egy nővel sem aki áldott állapotban volt.
-Ez de szép volt! –mosolyodtam el.
-Szóval ez ilyen mami szex lesz!
-Épp mint amikor Caroline-nal dugtál! –Zayn.
-Köszi. Egy tripla X-es nőhöz hasonlítasz. Caroline a pedomaci…
-Stephanieee! –nevetett fel Harry.
-Na jól van ezt befejeztem. –ültem le a székre.
-Szóval…? –nézett Zaynre.
-Nem, úgyhogy ezt le is tudtuk. –legyintettem.
-Hát ami azt illeti nem bánnám én sem. Túl jó volt úgy. –vigyorgott az orra alatt. Teljesen elképedtem. Aztán felnevettem.
-Perverzek!


-Fiúk, most én irányítok! –parancsoltam az előttem katonaként sort álló fiúkra. Összenéztek mosolyogva, majd szalutáltak. –Hülyék! –nevettem el magam.
-Szóval parancsnok, mi az óhaja?
-Először Harryvel elmegyek…
-…elmegyek párszor az orgazmus hegyre. –vágott a szavamba az említett.
-Pofa be! –kiabáltam rá és lekevertem neki egy pofont. –Zayn szája tátva maradt, de szerintem még mindig nem annyira mint Harryé. Harry csak azért nem bírta eltátani a szájt mert összeszorítottam az arcát két oldalról.
-Olyan kis édes vagy. –nyomtam a számat övére. Nem teketóriázott, egyből nyelvével kereste enyémet, de elhúzódtam tőle.
-Lassan a testtel te kis semmirekellő! –Harry mosolyogva alsó ajkába harapott. Láthatóan nagyon tetszett neki ez a szerepjáték.
-Malik, lépjen ki!
-Tess…tessék? –csuklott el a hangja. Megrémült, vagy mi van? Na jó, vele kíméletesen bánok, mert ő megérdemli.
-Szerelmem. –suttogtam a fülébe, amitől kirázta a hideg. Csókokat hagytam végig a nyakán egészen a mellbimbójáig. Rájuk tettem a tenyereim és a szemeibe néztem. Aztán megcsókoltam. A csók végén pedig picit az alsó ajkába haraptam.
-Előléptetem!
-Ez nem ér! –sikkantott fel Harry, mire megint kapott egy fülest.
-Ahhhh… -nevetett fel, én pedig lerángattam a felsőjét.
-Istenem! –jártattam végig tenyereimet a felsőtestén, majd a két mellizmát elválasztó „vonalon” végighúztam a nyelvem. Kirázta a hideg.
-Rossz kisfiúkat meg kell büntetni! És te nagyon rossz voltál!
-Nagyon! Rettenetesen! A legrosszabb büntetést akarom! –tekintete elsötétült a vágytól és őrült módon dudorodott a nadrágja… fogtam az övet, amit a nadrágjából fejtettem ki, majd a csuklója köré tekertem, és a radiátorhoz erősítettem.
-Szerinted ez meddig fog tartani? -nevetett fel.
-Ajánlom, hogy sokáig! -emeltem fel a mutató ujjam, majd Zayn felé fordultam, aki széles mosollyal viszonozta pillantásaimat.

3 megjegyzés:

  1. Könyörögve kérlek hogy ezt a részt folytasd...annyit röhögtem rajta...XD:D
    nagyon jó lett:)
    És örülök hogy írtál:))

    VálaszTörlés
  2. beszarás ez a rész:P nagyon tetszetős lett:D
    Remélem folytatod ezt a részt egy +18-assal*___*:D

    VálaszTörlés
  3. Hmmm. xd basszsu olyan jól írsz !! Tényleg igaz az hogy a directionerek a legperverzebb rajongók xdxd

    VálaszTörlés