2012. október 3., szerda

18. Ez egy jó ötlet volt... 1 rész

Sziasztok! Egy igen sokat sejtető rész lesz ez is, illetve a következő is, úgyhogy ha Tina-ra gondoltok, elgondolkodhattok egy-két dolgon. Legalábbis ha reálisan látjátok annak fejében a történet alakulását:D Viszont jól megkínozlak titeket, mert maga a kifejtés csak a következő részben lesz, ami megint egy +18-as résznek fog megfelelni! Estefelé azt is hozom, addig készítsétek elő a dolgokat agyban!:D Na nem is rabolom tovább az időtöket, jó olvasást! :D



Két hét telt el a botrányba fulladt buli óta. Zayn teljesen kiheverte a dolgot szerencsére, vagyis nem nagyon mutatja, hogy foglalkoztatná az ügy, remélem nem is gondol rá többé. Most jelenleg a srácokkal kiruccantunk a tengerpartra. Nincs túl jó idő ma, úgyhogy amíg Liam, Niall és Louis valahol jól mulatnak, addig Zayn, Hazza és én idebent a weekendházban kuksolunk a kanapén betakarózva és uncsi sorozatokat nézve a TV-ben. A takaró alatt Zayn folyton engem taperolt, még jó, hogy Harry aludt.

A sorozat rettentő unalmas volt, mi közben kártyáztunk. Zayn állandóan nyerte a meneteket, úgyhogy meguntam.
-Ez nem lehet igaz tuti csalsz!
-Nem csalok!
-Nem nyerhet valaki annyiszor, ahányszor te!
-Csak ha olyan mester szinten űzi a dolgot, ahogyan én!
-Hogy oda ne rohanjak!

Aztán Hazza felébredt, mert megkordult a gyomra. Kiment keresni valami kaját a konyhába. Zayn végig követte őt szemmel, egész addig, amíg be nem ért a helységbe.
-Stephanie kérdezhetek valamit? És kérlek őszintén válaszolj, mert ez nagyon fontos dolog!
-Mégpedig?
-Neked tetszik Harry?
-Hogy értve?
-Hát hogy. Ránézel és jó pasit látsz magad előtt?
-Hát attól függ. Mert jól néz ki meg minden…
-Annyira is, hogy lefeküdj vele?
-Miért kérdezed?
-Csak igen, vagy nem!
-Igen, azt hiszem. Egy két menetre nem fájna. –vigyorogtam kínomban de ő is mosolygott az orra alatt.
-Értem.
-De miért érdekelt?
-Csak úgy. Kíváncsi voltam a válaszodra. Harry mindenkinek tetszik.
-Jól néz ki, az tény. –kíváncsi lettem volna miért kérdezte ezt tőlem. Fogalmam sem volt, hogy mégis mi kevereghet most a gondolataiban. Viszont nagyon érdekelt volna.
Felállt és kibattyogott a konyhába. Nekem meg folyamatosan azon pörgött az agyam, hogy mégis mit akart ezzel az egésszel. Sehogy sem hagyott nyugodni a dolog, semmi se történik ok nélkül. Ha Zayn ezt megkérdezte tőlem, nyílván van valamiféle hátsó szándéka ezzel.

Zayn szemszöge:

Összeszedtem minden bátorságom és bementem Harry után a konyhába. Most, hogy már tudom, hogy Stephanie-nak tetszik, mint pasi, könnyebb dolgom lesz. Remélem legalábbis.
-Harry beszélhetünk?-csuktam be magam mögött az ajtót ő pedig rám nézett, miközben ivott.
-Ühümm…
-Neked tetszik Stephanie?
-Tessék? –mosolyodott el értetlenül.
-Jól hallottad. –mosolyodtam el.
-Miért kérdezed?
-Csak! Szóval?
-Hát dögös… megforgatnám benne párszor a…
-Oké, értettem, szóval tetszik. Lenne egy tervem, amit még vele meg kellene beszélnem, de kíváncsi vagyok te mit szólnál hozzá, úgyhogy először téged kérdezlek meg és ha te benne lennél segíthetnél megpuhítani őt.
-Oké, de miről is lenne szó?
-Egy light gruppenről.
-Mi? –vágta ki a magas C-t.
-Shhhhh! –nevettem.
-De várjál már itt valamit félrehallottam. Az ártatlan kis Zayn Malik visszaváltozott Bradford Bad Boi-á? Hogy jutott eszedbe ilyesmi?
-Nem tudom, valahogy mindig ki akartam próbálni a gruppent. És mivel a múltkor Stephanie azt mondta, hogy ő 2 lány 1 fiús buliban nem lenne benne, viszont a fordított megoldásban igen, úgyhogy gondoltam kerítek valakit magam mellé.
-Én benne lennék, de csak ha én is megdughatom! –vigyorgott 100-as mosollyal.
-Miért értelem, szerinted miből áll egy gruppen? –nevettem fel.
-Egyébként miért pont rám gondoltál?
-Igazából fogalmam sincs. Rád néztem, megkérdeztem lefeküdne e veled, ő igent mondott…
-Igen mondott? –csillantak fel a szemei.
-Azt mondta jó pasi vagy.
-Jaj örömmel hallom. –vigyorgott.
-Szóval akkor benne vagy?
-Benne bizony! –húzta ki magát.
-Akkor gyere, beszéljük le Stephanie-val! –vigyorodtam el.
Kimentünk a konyhából szorosan egymás mellett, és így is álltunk meg Steph előtt. Értetlenül nézett ránk, mikor egyikünk sem szólalt meg.
-Mit tervezgettek jómadarak?
-Hát Harrynek volt egy jó ötlete…
-Tessék? –nézett rám értetlenül a göndörke.
-Na jó, az én ötletem volt, de Harrynek is tetszett a dolog.
-És engem is beavatnátok végre?
-Hát én nem tudom, hogy fogalmazzam meg. Szóval. Megkérdeztem Harryt, hogy mi a véleménye rólad, téged is, hogy mi róla…
-És?
-Hát kitaláltam valamit.
-Egy gruppenről lenne szó. –vágott a szavamba Harry, amit valamiért most nem bántam.
-Tesssééééééék? –kerekedtek ki a szemei vigyorogva. –Csak vicceltek! Hahaha. –nevetett fel, mire mi kicsit elkomolyodtunk.
-Ti nem vicceltek…


Stephanie szemszöge:

-Komoly a dolog. Harry is megdugványozna téged már egy ideje.
-És az elég gyenge kifejezés rá… -harapott alsó ajkába, miközben végigmért. Éreztem, hogy fülig elvörösödtem, melegséghullám árasztotta el az arcom, azt hittem kigyulladok.
-Nem panaszkodnék. –vágtam vissza mire félmosolyra húzódott a szája.

7 megjegyzés:

  1. A folytatásra rohadt kiváncsi leszek:PP Te jó isten:O Igen igen...inkább legyenek ilyenek egy kisebb ideig..mint a sok veszekedés...:D Zayntől kicsit furcsa:$

    VálaszTörlés
  2. szerintem is, de mivel kitalált sztori, próbáltam elferdíteni az imidzsét:D
    estefele jön! :)

    VálaszTörlés
  3. Beszarás :D
    hát erre nagyon kiváncsi leszek én is:))
    És részletesen leírni mindent kishölgy:$:)♥

    VálaszTörlés
  4. Zayn ilyenkor normális?:O hát a kövi részre rohadt kiváncsi vagyok:) Csapjál bele rendesen:) Az a rész csak hármójukról szóljon:P XD

    VálaszTörlés
  5. Az eddigi legmocskosabb részemmel jövök nektek:D ♥ részletezve!! :D

    VálaszTörlés
  6. Úr isten.Először azt hittem,hogy Zayn próbát akar csinálni Stephanienak(hogy megcsalná-e),de nem...Amikor elolvastam a gruppen szót nem tudtam ,hogy jól látok-e..:DEgyre mocskosabb...ezt tetszik.:DD

    VálaszTörlés