2012. október 20., szombat

34. Emlékek

Sziasztok! Bocsi, hogy nem hoztam eddig új részt, de se ihletem, se kedvem nem volt írni :/ Meglátszik ezen a részen is, szerintem elég keservesre sikeredett. Na mindegy. A történetről annyit, hogy ez egy visszatekintő rész, bár szerintem ez a végéből akkor is kiderült volna, ha ide nem írom ki, elég egyértelmű:) remélem azért lesz akinek tetszik majd, és azt is, hogy megdobtok pár véleménnyel :)



Ültem a nappaliban a kanapén és ő engem nézett. Gyönyörű barna szemei csillogását ugyan csak a periférikus látásommal láttam, mégis erősebben ragyogtak rám, mintha valaki más szemtől szembe bámulna rám. Izgatta a fantáziámat, hogy vajon miért néz engem ilyen elgyengülten, ilyen kedvesen, ilyen gyengéd pillantásokkal, mikor körülbelül fél méterre ül tőle a barátnője, aki elvileg fontos a számára. Első pillantásra magával ragadott ez a fiú, képtelen voltam a nyugalomra. Szívem össze-vissza kalapált, pedig eldöntöttem, hogy soha nem fogok beleszeretni. A tegnapi este után sem éreztem magam nyeregben Tina-val szemben, annak ellenére sem, hogy az ő szobájában elégítettem ki az ő barátját, az ő buliján, amiről ő volt az egyetlen, aki elmenekült. Miért is éreztem volna azt, hogy nyertem, miközben még mindig együtt vannak, és ennyi az egész, amit Zaynből kiváltottam ezzel: bámul engem. Képtelen voltam elfelejteni azokat a vágytól lyukat égető pillantásait, amiket akkor küldött felém, miközben rajta munkálkodtam. Egy lotyónak éreztem magam, hogy csak úgy kezelésbe vettem alig 1 nap ismertség után, de annyira fűtött a vágy, hogy ilyesmire folyamodjak. Sosem szerettem Tina-t. Mindig irigy voltam rá, mert az ő élete mindig tökéletes volt az enyémmel szemben. Az én szüleimnek meg kellett dolgozniuk a pénzükért, ő beleszületett a vagyonba. Neki mindig tökéletes pasijai voltak, annak ellenére, hogy sokkal csúnyább mint én, és egy kis nyomi. Annyira prűd, maradi, ódivatú. Nem értettem, hogy ez az arab fiúcska hogy lehet oda egy ilyen nőért? Aki még a szükségleteit sem tartja tiszteletben. Újra és újra a szemem előtt lebegett a pillanat, mikor teljesen kikészítettem őt. A takaróba markolt, másik kezével rászorította a fejére a párnát és hangosan felnyögött. Remegtek a térdei miközben tenyereimet a combjára simítottam. Aztán felfelé haladtam és feltolva a pólóját, az alhasát puszilgattam. El kellett mosolyodnom ezeken az emlék képeken, majd tekintetemet a folyamatosan engem bámuló szempárhoz szegeztem. Ekkor felfüggesztette a stírölésemet, elkapta a tekintetét rólam. Mérges arcot vágott, de nekem nagyon imponált valamiért. Annyira vágytam rá, hogy újra vele lehessek. Érezni akartam újra puha ajkait az enyémen, bársonyos érintését a tarkómon, a teste mellegét, a finom illatát… nemes egyszerűséggel vágytam rá. Baromira. Soha senkire sem még ennyire az életemben, pedig már a második x-et taposom.
Arca tökéletességében gyönyörködtem. A határozott állvonalán, a finom borostáján, a vastag szemöldökén, a halványan ívelt száján. Miért váltott ki belőlem ilyesmit? Csak mert jól néz ki? Nem… ez valami egészen más. Jól néz ki nagyon, de nem ez ragadott magával. Valami van a kisugárzásában, ami ellenállhatatlanná tette a szememben. Már egy hónapja volt a buli, ahol szórakoztam vele, mégis ennyi a maximum, amire jutottam vele. Bámultuk egymást egyfolytában. A mai nap mégis másképp alakult, mint a többi…

Kilátástalannak láttam a helyzetemet Zaynnel kapcsolatban. Tina úgy dörgölőzik hozzá állandóan mint egy tüzelő macska. Még a hangja is olyan. Annyira irritál, hogy be tudnám verni a pofáját. Kimentem a konyhába inni, ahová Zayn is követett. Nagyon meglepődtem ezen.
-Beszélhetnénk?
-Persze. –tettem le a poharat, mert annyira remegett a kezem, félő volt, hogy elejtem. –Miről lenne szó?
-Rólunk.
-Rólunk? Van olyan, hogy mi? –incselkedtem vele.
-Lenne? –nézett szemeimbe gyilkos szépségű pillantásaival.
-Miért csinálod ezt? Neked ott van az a nyomo… ott van Tina.
-Hali! –lépett be az emlegetett degenerált. Legszívesebben felemeltem volna a kést az asztalról és feltűztem volna az ajtóra, amiért megzavarta a beszélgetésünket. Odalépett Zayn mellé és csontos ujjait a mellkasára vezetve hozzá bújt. Fejem akkorára dagadt mint egy Zeppelin.
-Tina? –mosolyogtam rá erőltetetten.
-Ja, csak annyit szerettem volna mondani, hogy Zaynnel, Harryvel és Lou-val moziba megyünk. Esetleg lenne kedved velünk jönni?
-Persze, miért ne jönne. –Zayn.
-Hát nem tudom, nem fogok zavarni? –tettem az ártatlant.
-Nem, dehogy is! Na akkor ezt megbeszéltük. Csinálok egy teát, kértek?
-Majd én csinálok, hagyd csak!
-Köszi! –majd kimentek a konyhából. Körülnéztem a szekrényben a teafilterekért kutatva. Ekkor észrevettem egy kis levelet, amiben apró fehér tabletták figyeltek. Megnéztem a dobozát, hogy mégis mi az. Hashajtó volt.
Kivettem vagy 5 darabot belőle, és egy kanál segítségével összetörtem őket. Beleszórtam Tina poharába.
-Lehet, hogy én nem fogok zavarni, de hogy te sem, az is biztos! –nevettem fel, miközben megkevertem a teát.
Ördögi kacaj uralkodott el bennem, miközben átadtam Tina teáját. Idiótán vigyorogva kezdte el szürcsölgetni azt.
-Egy fél óra múlva indulunk, jó?
-Nekem teljesen! –mosolyogtam, miközben az járt a fejemben, hogy te biztos nem érsz el odáig úgy, hogy be ne kakálj.

Kicsit elkámpicsorodtam mikor még a moziban való sorban állás alatt sem hajtotta őt a tatár. Gondoltam ez teljesen elfuserált ötlet volt.
Aztán beültünk a terembe, már tíz perce ment a film, mikor nagyon elkezdett mocorogni. Odasuttogott Zaynnek valamit, majd felállt és kiszaladt a teremből.
-Mi történt vele?
-Szükségletei adódtak. –oh, szóval mégiscsak jó az a hashajtó.
Körülbelül tíz perc múlva visszajött, de nem sokáig maradt itt. Aztán Zayn telefonja elkezdett rezegni.
-Hallo? –sutyorgott bele. –Jól van szívem, ahogy gondolod. Majd megyünk mi is! Szia.
-Hazamegy?
-Igen.
Ezek a mondatok teljesen boldoggá tettek. Harryék alszanak, a többiek a filmet nézik. Én körülbelül egyetlen momentumát se tudnám feleleveníteni a filmnek, még a címét sem tudom, folyamatosan Őt bámultam alatta.
-Izgalmas vagyok? –kérdezte mosolyogva. Legszívesebben odabújtam volna hozzá és addig csókolgatom amíg meg nem adja magát és rám nem ugrik végre. Annyira vágytam rá, hogy elmondani képtelen vagyok… csak figyeltem őt csendesen. Elmosolyodtam és belepusziltam a nyakába. Meglepett vele, hogy mosolyogva fogadta.

Az volt életem leggyönyörűbb napja. Onnantól kezdve, hogy ebbe a moziba betettük a lábunkat, és Tina Wilsont kiiktattam egy pár hashajtóval, Zayn Malik hozzám tartozott végleg. Egy hatalmasat szexeltünk a mozi hideg padlóján. Sohasem gondoltam volna, hogy a buli óta eltelt egy hónap alatt az a rengeteg kekeckedés, amit egymás felé irányítottunk ki fog robbanni belőlünk. Sosem gondoltam volna, hogy így el fogja veszíteni a fejét. Megcsalta Tina-t. Velem…
Kimentünk a moziból, és mivel foltosra szívtam a szenvedélytől a nyakát, ezért feljött hozzám. Elterveztünk mindent. A nap, ami úgy indult, hogy „a hátam mögött” stírölt, és esélyt sem láttam arra, hogy valaha mi egymáséi legyünk, így ért véget… kétszer is szeretkeztem vele 1 óra szünettel közbeékelve…


-Mi van drága, annyira elgondolkodtál. –puszilt bele a nyakamba, miközben a kandalló előtt ültem, ő pedig a hátam mögött, és átölelt.
-Csak elgondolkodtam, hogy hogyan szereztelek meg magamnak. –fordítottam  hátra a fejem és rá mosolyogtam halványan. Adott egy puszit az arcomra.
-Nem volt olyan nehéz dolgod szívem. Az első pillanatban a tiéd lettem.
-Ahhoz képest elég makacs voltál. –nevettem fel.
-Valóban. Féltem attól, hogy elárulok valakit aki nem érdemli meg. De nem tudtam harcba szállni az érzéseim ellen. És azok nagyon feléd húztak engem…
-Emlékszem, hogy bámultál és azt hitted nem veszem észre.
-Amatőr vagyok az ilyesmiben. –nevetett. –De nem bánom, hogy így alakult.
-Én sem. –mosolyodtam el. –Szóval, hová is megyünk ma?

5 megjegyzés:

  1. Azta szencségit....több részletet tudtam meg:) nagyon jó lett:DD♥

    VálaszTörlés
  2. izgultam, hogy nem fog tetszeni senikinek sem :$ mert terveztem több ilyen elmélkedős részt is:) örülök, ha tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. Naagyon aranyos és szuper rész lett.:) várom a következőt, siess ;DD

    VálaszTörlés
  4. Istenem de jó lett:) nekem nagyon bejött:D:P

    VálaszTörlés
  5. Nyugodtan lehet több ilyen rész is,mert nekem igazán bejövős volt.:DAz ihleted pedig remélem visszatér.:3

    VálaszTörlés